Pavol Frešo ako jediný zo županov zneužíva zdroje BSSK na osobnú reklamu. Za tento rok stihol už prečerpať minimálne 50.000E! Toto sú efektívne využité peniaze pre dobro obyvateľov Bratislavského samosprávneho kraja?

SDKU-DS pripomína titanic, kapitán Frešo veľmi skúsene viedol stranu až kým nenarazila na ľadovec s názvom „parlamentné voľby“ a ocitla sa mimo parlamentu. Frešo si však naďalej užíva župné kreslo a svojou neschopnosťou oberá Bratislavu o peniaze a nutný vývoj.

V politike je dôležitý dojem u voliča. Fico to skúša s telefónom, Frešo drahým PR, kto však túto celú parádu financuje? Občania! Toto sa musí zmeniť.

Silu politika netvoria prázdne reči a reklama, formujú ju výsledky práce ktorú robí pre občanov.

Mojím cieľom je pripraviť lepšie prostredie pre občanov Bratislavy. Akú kultúru má dnes Bratislava? Je správne že namiesto prechádzky do lesa chodia rodiny do nákupných centier? Chcete ísť na bicykel v Bratislave? Máte obmedzený výber ako bonus Vás pri športe non stop ohrozujú autá.

Okolo Bratislavského hradu čo je symbolom mesta ale aj republiky je špina, aký dojem si asi odnesie turista z Vášho ale aj môjho mesta?! Tých 50.000 z PR Pavla Freša sme napríklad vedeli využiť na ochranu proti graffiti.

Ak sa na chvíľu vžijem do mysle mladého človeka, nemám možnosť niekde „verejne“ prezentovať svoje graffiti tak čmáram krížom krážom. Ak však vytvoríme miesto špeciálne na to určené vieme sem týchto street umelcov nasmerovať. Berlín má výborne vymyslené „verejné“ steny kde sa konajú rôzne súťaže, týmto spôsobom odlákali sprejerov od nesprávnych miest.

Bratislava potrebuje nový impulz ktorý prinesiem ja Martin Jakubec. Ak by sme pokračovali tým čo máme dnes tak bude naše mesto jeden veľký bezduchý bordel.